loading...
۩۞۩شبکه اجتماعی twittir ۩۞۩
عضویت در انجمن تویتر

چه جوری دوست دارید عشقتون ازتون خواستگاری کنه ؟ (مخصوص دخترا)


چه جوری دوست دارید عشقتون ازتون خواستگاری کنه ؟ (مخصوص دخترا)



برای جواب دادن!!!!


کلیک کنید


آخرین ارسال های انجمن
گروه AAS بازدید : 11 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (3)

 غیر دل چیزی ندارم ، که بدونم لایق تو
دلمو از مال دنیا به تو هدیه داده بودم
با تموم بی پناهی ، به تو تکیه داده بودم
هر بلایی سرم اومد ، همه زجری که کشیدم
همه رو به جون خ***** ،ولی از تو نب*****
هر جا بودم با تو بودم ، هر جارفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن ،تو رویا ، همه جا به تو رسی
اگه احساسمو کشتی ، اگه از یاد منو بردی
اگه رفتی بی تفاوت ، به غریبه سر سپردی
بدون اینو که دل من شده جادو به طلسمت
یکی هست اینور دنیا که تو یادش مونده اسمت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط المیرا در تاریخ 1391/09/07 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گلم وب خیلی جالبی دارم

در مورد خاستگاری
سلام
دوس دارم تو دانشگاه يا تو محل كارم ازم خاستگاري كنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ارزو در تاریخ 1391/09/07 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.....هرچند که محاله ولی امیدم از دست نمیدم و دوست دارم کنار ساحل دریا با یه شاخه گل رز قرمز ازم خاستگاری کنهشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/09/07 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

راستش واسه ما که خیلی خیلی زوده.ولی اگه عاشق شدم با یه شاخه گل و یه حلقه دوس دارم خاستگاری کنه....مثل فیلماشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    twitter

    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,368
  • کدهای اختصاصی